Blog o knihách, jenž je určen nejen pro knihomoly...

pondělí

Známe vítěze + poděkování

Ahoj všem čtenářům,

ráda bych poděkovala všem, kteří vyplnili soutěžní dotazník a jeho prostřednictvím mi pomohli blog po roce jeho existence posunout opět o skok kupředu (ne o slepičí, ale rovnou o obří). Zároveň bych chtěla všem účastníkům poděkovat za jejich trpělivost, protože rozjezdy dotazníku nebyly zrovna slavné (nemožnost zaslání odpovědi a podobné chuťovky). Nicméně byl to první můj dotazník a od teď už to bude jen lepší. S jeho zprovozněním mi pomohl můj přítel a také Schefik, kterým touto cestou děkuji.

Před tím, než začnu děkovat všem kolem, je mi ctí, oznámit historicky první vítězku a tou se stává...
Tou se stává osůbka, která vyplnila dotazník označený číslem šest:
Generátor
Pod tímto číslem mi přišel dotazník od: Barbory Douchové. Výherkyni gratuluji. Ostatním přeji hodně štěstí v příští soutěži, kterou vyhlásím již brzy.

Souhrn:
Dotazníkového šetření se zúčastnilo 9 soutěžících. Některé odpovědi mě pobavily a udělaly radost, jiné dojaly a další donutily zamyslet se nad změnami. Některých změn si povšimnete hned na první pohled, jiné nastaly v pozadí tvorby článků a další budou zřejmé v příštích článcích.
Jistě se ptáte, co z dotazníkového šetření vyplynulo. Zde je odpověď na vaši otázku. Co se týče doby sledování blogu, odpovědi se různí, nicméně mě potěšilo, že se zde objevilo i pár nováčků, kteří však i přes tento fakt dokázali nádherně vystihnout podstatu blogu a přinesli s sebou některé cenné postřehy, tyto však přinesli i dlouhodobí sledující. Jsou věci, kterých si nevšimnete, nebo nevíte jak... 

Udělalo mi velkou radost, že se líbí i samotná náplň blogu. Dlouho jsem se obávala toho, že některé zpracované recenze (hlavně historických odborných knih) nenajdou své čtenáře, ale opak byl pravdou a ceníte si jisté míry originálnosti. Ráda bych tuto laťku udržela i nadále.

Otázka s nadpisem „Co byste v blogu změnili? , splnila svůj účel a přinesla několik důležitých postřehů, jež se budu snažit vyslyšet. U některých bodů se již stalo. Mezi již proběhlé změny patří: přidání widgetu s obaly knih (Právě čtu) a celková změna blogového kabátku. K recenzím budu přikládat kvalitnější obrázek knihy.

Ráda bych všem poděkovala za skvělé vzkazy, které byly velice pozitivní a za doporučení knih, jež se budu snažit přečíst a zrecenzovat. Každý měsíc bych ráda splnila aspoň jedno přání.

Poděkování:
Všem svým čtenářům děkuji za věrnost. Budu se těšit na další setkávání s vámi na stránkách Iwíkovy knihovny.
P. S. Za pomoc s úpravami designu stránek děkuji nejen svému příteli, ale i Jardovi.

Jak se Vám líbí nový vzhled blogu?

0 komentářů :

Okomentovat