Blog o knihách, jenž je určen nejen pro knihomoly...

neděle

Soutěž 1 - březen 2016

1. narozeninová soutěž

Vážení čtenáři,

je to již rok, co se spolu setkáváme v rámci mého blogu Iwíkova knihovna. Tímto bych vám chtěla poděkovat za vaši věrnost. Připravila jsem pro vás krátký
soutěžní dotazník. Do soutěže jsem vložila knihu od nakladatelství MOBA, a to titul Chlapec ve stínu od Carl-Johana Vallgrena, o které jste si mohli přečíst u mě na blogu. Vítěz bude vylosován prostředím číselného generátoru. Soutěž poběží ode dneška (narozeninový den) 13. 3. 2016 do neděle 20. 3. 2016. Vítěze vyhlásím 21. 3. 2016.

Přeji vám všem hodně štěstí.

PS: Aby se soutěže mohli zúčastnit případně i vaši přátelé, poprosím vás o sdílení tohoto článku. Předem moc děkuji.

2 komentáře :

  1. Juch, dotazník odeslán, tak jsem zvědavá. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za zaslání, z odpovědí mám velkou radost :). Všechny mě zatím velice mile potěšily a jsem ráda, že takhle vím, co případně zlepšit a na co se více zaměřit :). Věřím, že se ještě aspoň pár názorů najde, abychom se zase posunuli s blogem o krok dál, přeci jen začínáme druhý rok a nemůžeme ustrnout. Musíme na sobě pracovat :)

      Vymazat