Blog o knihách, jenž je určen nejen pro knihomoly...

úterý

Ať žijí kouzla!

Michael Scott
Čaroděj
ČarodějTéměř před měsícem jste si na tomto blogu mohli přečíst článek, který měl téměř stejný popisek, akorát s tím rozdílem, že se týkal alchymie. Dnes jsem dočetla druhý díl série a musím se s Vámi podělit o své zážitky. Řeknu vám, že jsem měla vážné obavy, aby autor neusnul na vavřínech, ale to se nestalo.

Druhý díl se mi zdá propracovanější a ještě o stupínek lepší než předchozí. Přibývá zajímavých postav a s nimi spousta akčních situací. Autor i zde používá postav, které byly reálné. K manželům Flanelovým a doktoru Dee v tomto díle přibydou knižní manželé Johanka z Arku a Nicollo Machiavelli, který zde vystupuje nejen jako čaroděj, ale zároveň jako velitel jednotky tajné služby.

Příběh se tentokrát přesouvá z území Ameriky na starý kontinent, konkrétně se octneme při jeho čtení v ulicích Paříže. Díky popisům si může čtenář živě představit, jak místa vypadají. Zároveň to dopomůže i k jednoduššímu vžití do děje. Příběh byl strhující a četl se úplně sám.

K ději: Příběh plynule navazuje na předchozí díl. Na začátku se dočtete o tom, jak se dvojčata s Nicolasem a Scatty dostanou do Francie. Když zjistí, kde vůbec jsou, panuje v nich velký neklid, protože neví, jak se mají dostat ven. Poruší laserový paprsek alarmu a dostávají se z místa (zjistěte sami, kde se ocitnou a jak) pryč. Když utíkají, potká je neštěstí. Dr. Dee stihne na jejich přítomnost upozornit Nicollu Machiavelliho, který po nich začne pátrat. Jak to všechno dopadne se dozvíte na téměř 500 stranách velice čtivého napínavého textu.

Co se mi líbilo? I tentokrát mě na první pohled velice zaujala obálka knihy. Kniha měla stejně jako první díl, velká písmena a četla se velice dobře a rychle.

Co se mi nelíbilo? Opět nemohu jen chválit. Musím upozornit na pár pravopisných chyb a špatně vyskloňovaných slov, ale i přes to jsem si čtení užila.

Již teď se těším na další díl. Jsem zvědavá, kam se s hlavními protagonisty dostaneme příště, co zajímavého zažijí a jaké historické postavy v knize ožijí tentokrát.

Bibliografické údaje:
Orig. název:The Magician
Série:Tajemství nesmrtelného Nikolase Flamela (2.)
Žánr:Sci-fi a fantasy - Romány
Rok vydání:2008, 1. vydání originálu: 2006
Počet stran:472
Nakladatelství:Knižní klub
Překlad:Zuzana Zábrodská
Vazba knihy:vázaná s přebalem
ISBN:978-80-242-2270-7
A co vy? Pokusíte se pustit do této zajímavé tajuplné série?

0 komentářů :

Okomentovat